2009-05-04

Vaggad till sömns av en jordbävning

Dagens undergångstecken idag courtesy of Experten. Tydligen rör det sig om det oroväckande i att Nöjesguiden har börjat recensera öl, jag är tacksam för denna upplysning då jag gärna håller mig au jour med allt vad de fyra ryttarna ställer till med (detta borde, som allt Nöjesguiden företar sig) antar jag, falla under kategorin Pest, om inte något slags själslig Svält.


Apokalypsens fyra ryttare - Viktor Vasnetsov, 1887
via den här bloggen som för övrigt kommenterade den lilla ström av små söta natur"katastrofer" vi i stort sett undgick att bevittna nyligen. Bland dem en jordbävning som letade sig in i mitt hjärta när flertalet skåningar berättade hur de förnöjt somnat om av de mysiga vibrationerna.

Not with a bang, but with a buzz...

Inga kommentarer: